Olen nyt viimepäivät pelaillut PS4 Windstorm- nimistä heppapeliä, enkä siksi ole kauheasti ehtinyt sso:ssa hengailla. Windstorm pelistä tulee postausta, kunhan saan sen ensin pelattua 100%.

 

Liityin tänään uuteen klubiin, Silent Eagles Clan. Toivon, että löytäisin oman paikkani tässä klubissa ja että meillä olisi porukalla hauskaa. Nyt näin alustavasti vaikuttaa kyllä tosi kivalle klubille.

StarStable%202018-11-30%2020-05-14.jpg

Olen lähinnä koulutellut sso:ssa, sillä mitään ihmeellisiä päivityksiä ei ole tullut.. Tosin, Silvu alueena sai hieman uutta ilmettä. Puut, kasvit ja kivet ovat tosi kauniita, mutta jotenkin (varsinkin kivet) hieman muovailuvahamaisia, semmosia turhan ns "pehmeitä" mun makuun. Aidat ja penkit ovat hienoja, sekä rakastan uutta taivasta ! Se on eläväisemmän oloinen nyt.

StarStable%202018-11-30%2019-28-27.jpg

StarStable%202018-11-30%2020-24-37.jpg

Mutta Moorin päivitys avarammaksi oli mielestäni kauhistus. Siis en vain totu tähän, alue tuntuu todella keskeneräiseltä ja turhankin avaralta. Mutta mistäs sitä tietää mitä sso tiimi on Moorin kohtaloksi suunnitellut, jos on. Mitä mieltä te olette avarammasta Moorista?

StarStable%202018-11-30%2019-26-18.jpg

StarStable%202018-11-30%2019-25-52.jpg

Mulla on tosi monta hevosta levutettavana, ja tuntuu ettei ne lopu ikinä. Olen tosi huono levuttaja, mulla ei ole semmoista kärsivällisyyttä (eikä oikein aikaakaan...) levutukseen, se on mielestäni liian hidasta ja ennenkaikkea tylsää. Mutta välillä sitä innostuu ja tahkoo kaikki radat vapaapäivänä läpi ja huomaa että siinä se päivä menikin.

StarStable%202018-11-30%2020-02-16.jpg

Pelasin tänään myös Tallitytöt 1 peliä. Viimeinkin löysin tämän pelin kokoelmiini ja kun saan sen pelattua, teen postauksen pelistä. Pelin kakkososasta olenkin jo tehnyt postauksen, jos et ole lukenut sitä niin se löytyy tästä.

 

Mukavaa ja jännittävää joulun odotusta teille kaikille.