Elikkäs elikkäs, sain haasteen. Ensikertaa elämässäni. Apua :D ?

Minut haastoi Star Stable life  ja ajattelin, että miksikäs ei ! :).

Säännöt ovat seuraavat:

1. Jokaisen haastetun pitää kertoa 11 asiaa itsestään. 

2. Pitää vastata haastajan 11 kysymykseen

3. Haastajan pitää myös tehdä 11 kysymystä uusille haastettaville

4. Pitää haastaa 11 blogia, joilla on alle 200 lukijaa (sori mahdottomuus mulle :D)

5. Ei takaisin haastamista.

Aloitetaas, eli 11 faktaa minusta.

1. Minulla on kaksi ihanaa kania :).

2. Pidän hirveästi lukemisesta, varsinkin fantasiakirjat ovat mieleisiä.

3.Tykkään piirtää, vaikken juurikaan osaa :D

4.Mulla ei ole puhelinta :o

5.Sen sijaan käytän tablettia, joka on Samsung Galaxy Tab 3

6. Keräilen JP (Jurassic Park) sekä JW (Jurassic World) aiheista tavaraa, esim pelejä,julisteita,figuureja...Olen fani :3 <3

7. Oon hulluna suklaaseen ja kokikseen.

8. Juon aamuisin melkein täyden pannun kahvia saadakseni moottorin käyntiin.

9. Inhoan tiskaamista. Jos jotain voi inhota oikein kovasti, niin juuri tiskaamista !!!

10. Keräilen myös retropelejä sekä pelejä muutenkin ja niitä löytyy melkein joka lähtöön.

11. Mä oon huono kertomaan itsestäni ja oon onnellinen että nää loppu nyt :D

aarrepaita.jpg

Ja nyt vastaan haastajan kysymyksiin:

1. Jos voisit muuttaa yhden asian sso'ssa, niin mikä se olisi?

Tähän on vaikea vastata, en haluaisi kai muuttaa mitään, sillä peli muistuttaa nyt hyvin edeltäjiänsä :3.
 

2. Mikä on elämän tarkoitus?

Elämä on varmaan tarkoitus elää niin hyvin, kuin vain voi. Tehdä asioita mistä pitää.
 

3. Pelottavin kokemasi asia/kokemus?

Hmm... Vaikea vastata, mutta sanotaan että yksi tippuminen hevosen selästä missä raahauduin jalustimessa mukana.
 

4. Oletko enemmän aamu- vai iltaihminen?

Tämä riippuu monesta asiasta, tänään olen aamuihminen:D. Kyllä sitä aamulla saa enemmän tehtyä.
 

5. Mikä on parasta kesässä?

Se, ettei tarvii pukea niin julmetun paljon vaatteita :D. Ja jäätelö<3
 

6. Mitä pelejä pelaat tietokoneella?

Vaikka mitä, kaikenlaista tulee ladattua. Mutta tällähetkellä pelaan SSOn lisäksi Jurassic Parkkia.
 

7. Mikä tietokone sinulla on käytössäsi?

Tää on joku HP läppäri, en muista sen tarkemmin kun on mun miehen kone:D
 

8. Kerro jokin hyvä muisto sso'sta?

Kyllä mieleenpainuvin taitaa olla se, kun Susa kysyi yhden vaelluksen jälkeen (taisi muuten olla maneesin katolla) että mitä mä puuhaan seuraavaksi ja mentiin sitten yhdessä seikkailemaan ja näin sitten tutustuttiin :3 <3
 

9. Jos muuttuisit eläimeksi, niin miksi eläimeksi muuttuisit?

Haluaisin olla joku kissapeto... Tiikeri tai jotain. Jos se saisi olla sukupuuttoonkin kuollut, niin joku hieno dinosaurus olisi kiva, vois muut sitten pällistellä :D
 

10. Jos saisit päättää, osaisitko mieluummin lentää vai olla näkymätön?

Olla näkymätön. Ottaisin selvää muutamasta asiasta.
 

11. Mille asialle nauroit viimeksi?

Taisi olla yks youtube video, missä muumipeikko vetää Cheekin timantit on ikuisia :D. Oli oikeesti hyvä:D

linnauva2.jpg

Nyt se vaikein juttu, eli mun kysymykset haastettaville.

1.Mikä on lempi paikkasi SSOssa ja miksi?

2.Kauan olet pelannut SSOta?

3.Onko sulla jotain harrastusta, mitä haluaisit harrastaa, mutta se ei ole mahdollista?

4.Minkä lemmikin haluaisit, jos voisit valita minkä tahansa eläimen/matelijan?

5.Onko sinulla klubia SSOssa?

6.Millaisesta musiikista pidät?

7.Haluaisitko olla joskus kuuluisa? Jos kyllä niin mistä?

8.Oletko koskaan ollut ulkomailla?

9.Kuka supersankari haluaisit olla?

10.Minkä elokuvan olet viimeksi käynyt katsomassa leffateatterissa?

11.Mikä on lempi hevosrotusi ja miksi?

 

Haastoin mukaan seuraavat blogit:

Technological Imagination

jorvik shadow

Tähdissä

Star Stable Moments

This is my sso life!