Jesjesjeees kiitos lyhyen koulupäivän, mulla oli oikein hyvä aika muoksia kuvat loppuun ja tehdä tämä kauan odotettu klubipostaus.

Klubissa on touhuttu paljon kaikenlaista, niin kouluratsastuksesta maastoiluihin. Oli meillä jopa yksi "muotishow" mihin en valitettavasti päässyt osallistumaan, mutta siitä on kuvia, kiitos kuvien lähettäjille sinne ruudun toiselle puolelle <3.

Meillä on jo monen monen mooooneeen viikon ajan ollut kalenteri kirjaimellisesti täysi, eikä tuo vauhti tuosta näytä laskevan. Olen voinut hyvillä mielin mainostaa klubiamme aktiiviseksi ja paljon toimintaa sisältyväksi, kun olen metsästänyt uusia klubilaisia. Muutama onkin saatu haaviin napattua, eli Tervetuloa uusille tulokkaille! Toivon että kaikki viihtyvät klubissa ja että meillä on oikeasti kivaa. Mulla ainakin on :). (Päivitän klubilaiset- listan huomenna).

Tämä klubin pitäminen on ollut tosi mukavaa ja hauskaa "työtä". Joskus tosin tuntuu, ettei aika meinaa riittää. Mutta kyllä sitä saa aina jostain revittyä ja oon nyt yrittänyt asetella kaikki päivien tekemiset siten, että ehdin käydä sso;ssakin. Muistakaa piiskata minua jos mua ei siellä näy :D.

Mietittiin silloin joskus yt (eli yhteistyö) klubin hankkimista ja nyt meillä sellainen sitten on :). Yhteistyö"suhteemme" on vielä toistaiseksi lyhyt, mutta toivon sen olevan pitkäaikainen ja että meillä on kaikilla kivaa. Kyseisen klubin nimi on Guard Titans.

Nyt, kun meillä on yt klubi niin voitte käskyttää minua merkkaamaan kalenteriin esim. pitämänne vaelluksen avonaiseksi myös yt klubille. Mä sitten posteilen klubin pitäjälle päin aiheesta, niin hekin sitten tietävät :). Tai sitten jos sattuvat eksymään tänne blogin puolelle, niin huomaavat sieltäkin sitten.

Toivotan kaikille mukavaa viikkoa ja nähdään taas :3

1.jpg2.jpg3.jpg4.jpg5.jpg6.jpg7.jpg8.jpg9.jpg10.jpg11.jpg12.jpg13.jpg14.jpg15.jpg