Mä kirjoitin äsken sanaa postaus varmaan 3 minuuttia, kokoajan se oli postatus tai posastus tms.. Osaan :D.

 

Mutta itse aiheeseen, klubiin! Klubikeskustelussa ei nostettu viime sunnuntaina ketään, mutta tällä viikolla ajattelin, että voisi taas nostaakkin jonkun ;). Aktiivisia on oltu, ainakin Susan kuvista pääteltynä! Itse en siis päässyt juuri osallistumaan ja jos osallistuin, niin sekin oli kouluttelua jostai on vaikea saada kuvia kun kaikki vaan juokee ratoja ympäri. Suurkiitokset siis Susalle, joka lähetti mulle yli 20 kpl kuvia ! Kiitän ja kumarran <3.

Lauantaina ajateltiin pitää klubin kesken skype puhelu ja sekoilla siinä samalla jotain ssossa. Mutta katsotaan miten tämä toteutuu, kun kaikki eivät pääse paikalle varmaankaan. Mutta ainahan sitä voi uuden järjestää ^^.

Mun kone vetelee nyt sitten aivan viimeisiään, eli jos katoan täältä blogista ja ssosta hetkiseksi niin se johtuu sitten siitä ettei ole konetta. Ostettaisiin vaikka heti uusi jos olisi varaa, mutta kun ylimääräistä ei oikein ole ja osamaksulla ei haluta mitään ottaa. Eli, jos musta ei kuulu mitään netin ihmeellisessä maailmassa, niin se ei tarkoita että olisin lopettanut pelaamisen (en ikinä<3!) tai bloggailun, olen vain koneeton :D. (Yritän tulla ton tabletin kanssa kertoilemaan sitten tänne, mutta mulla palo siihen viimeksikin hermot kun ei nää sivut oikein toimi sen kanssa.)

Nyt Susan kuviin, nauttikaa!

1.jpg2.jpg3.jpg4.jpg5.jpg6.jpg7.jpg8.jpg9.jpg10.jpg11.jpg12.jpg13.jpg14.jpg15.jpg16.jpg17.jpg18.jpg19.jpg21.jpg20.jpg22.jpg23.jpg24.jpg25.jpg26.jpg