Eipä ole tultua kirjoiteltua, mutta kuten silloin aikanaan sanoin, kirjoittelen jos tulee sellaisia päivityksiä että kirjoittaminen nappaa kunnolla. Klubista voisin toki höpötellä maailman tappiin asti, onhan mulla paras klubi (hehheh..).

Klubin kanssa ollaan tehty kaikenlaista. Kuvia mulla ei nyt valitettavasti ole, kun en jaksanut muoksia niitä kun mun hiiristä loppui patterit :D. Pitäs kaivella uudet tuolta kaapista.

Klubin kalenterin sekä jäsenlistan tulen täydellä varmuudella päivittämään tänään illalla. Jos en ole päivittänyt sitä, niin tulkaa ruoskimaan mua, jooko?

Mutta siihen aiheeseen miksi tänne jaksoin nyt sunnuntai aamuna raahautua oli...

1.jpg

UUSIA FRIISUJA!!!!

Voi kyllä, nää näytti aivan kamalilta aluksi. Olin jopa varma etten osta, mutta ostimpa sitten kuitenkin. Yllätys? Ei.

Syyt lähinnä miksi ostin friisun oli sen kuvauksellisuus ja todella kaunis, korkea ravi. Täydessä laukassa sen pää liikkuu hassusti, aivan kuin se hakkaisi päätään kaulaansa. Käynti näyttää myös oikein kivalle tällä. Harjoituslaukka, noh, menettelee. Hieman sellaista pe#seen laahausta, mutta menkööt nyt tämän kerran :D !

Paikoillaan ollessaan friisu nostaa kivasti toista etusta ylös. Tämä on musta kiva piirre, sillä olen tullut siihen tulokseen että friisiläiset on muutenkin aika hyviä nostelemaan noita koipiaan vähän joka tilanteessa. Rakenteesta jos pitäisi puhua, on tämä friisiläinen mun mielestä liian sporttinen. Friisiläinen on alunperin kärryhevonen ja suht raskas, mutta hei, tämä on heppapeli. Miks mä oikeen analysoin näitä. Teen itsestäni naurettavan :D.

6.jpg

Mun friisun nimeksi tuli Farcry, joka oli päätetty jo aikoja sitten seuraavalle hevoselle. Farcry on siis pelisarja. Hevoset olisi kiva nimetä pelien/elokuvien/joidenkin hahmojen mukaan. Jokaisella meillä on oma tapamme nimetä hevosia, toiset vetää randomilla ja toiset katselee hevosta ja miettii rauhassa. Mä mietin että minkä pelin nimen tai nimen osan saan sson nimivalikosta oikein väännettyä :D. Loppujen lopuksi se sopiikin hevoselle kivasti. Nyt on kova mietintä seuraavaan nimeen.

3.jpg

9.jpg

10.jpg

Lempinimi tällä tosiaan on Fanta ja tää on orhipoika. Semmonen säpsy ja vähä arkajalka. Jotenkin sen oloinen. Tarvittaessa kyllä menee vaikka puuhun, mutta nimenomaan tarvittaessa (puuma takana tai voi se tän hevosen kohdalla olla vaikka peipponen, voi sekin purra).

8.jpg

7.jpg

Aiheeseen numero kaksiiii. Mulla on kohta synttärit. Mä vanhenen ja kohta mä alan avautumaan täällä rypyistä ja maksaläiskistä. Sanokaa sitten mulle että tää on sso blogi, niin teen sitten valitusblogin erikseen. Mut juu, synttäreiden kunniaksi ihmiset kyselee multa jatkuvasti; "Mitä sä haluut synttärilahjaks??" Mun vastaukset on ollu luokkaa tatuointi, kone ja bandicam kokoversio.

Eli kohta pukkaa videoita tubeen meikältäkin. Ne voi olla kyl aika järkkyjä alkuun, et älkää tuomitko mua ihan heti. (Mä oon iha kikkare ton sony vegasin kans, siis voi jestas). Mutta pidemmittä puheitta, mä meen nyt kouluttaa Fantaa ja miettimään millaisia videoita sitä oikein väsäisi sitten alkuun! :).

 

Oisiko sinulla mielelessä joku hyvä nimi seuraavalle hevoselleni?

Millaisia videoita haluaisit katsoa yt, sso liittyen?

4.jpg

5.jpg