Hip hei, jälleen aikaa palailla tänne blogin puolelle. Työhommat on tosiaan painaneet niskaan ja samoin pieni flunssakin tullut tässä kärsittyä.

Uusia juttuja tosiaan. Olen aina ollut keräilijä ja kerännyt jotain sarjaa/hahmoja/tms. Nyt jätin tauolle suurimman keräilykohteeni, sillä siihen on todella vaikeaa löytää enää tuotteita, mitä haluaisin tai mitä mulla ei jo olisi. Siispä piti keksiä tilalle joku, koska johonkin sitä rahaa on käytettävä (vaikka sitä ei kyllä hirveesti tuhlattavaksi olisi...) joten rupesin keräilemään Schleich hevosia !

 

Mietin viimeyönä, että mites tätä keräilyharrastusta voisi jotenkin ns laajentaa. Sitten muistin, että mulla on tämä blogi. Bittiponeilu blogi tulee nyt sitten käsittelemään asiaa myös Schleich hevosia, keräilyä ja erilaisia asioita hevosiin liittyen. Olen nyt ostanut muutaman hevosen, joten niistä on tiedossa postausta pian. Teen myös erillisen sivun tänne, mistä voi käydä sitten katsomassa kaikki Schleich hevoseni, mikäli olet niistä kiinnostunut.

1.jpg

Tämä hevonen (Täysiverinen ruuna, 2003-2006) on ollut mulla lapsesta asti. Mun lempi hevonen, ja se kyllä näkyy :D !

Tein myös muita ostoksia tässä hiljaiselossa, Bittiponeilua tosiaan tulee myös tuleviasuudessa käsittelemään erilaisia hevospelejä ja löysin kuin löysinkin eräästä facebookin myyntiryhmästä Tallitytöt 1 pelin ! Ai että olen kaivannut kyseistä peliä, tulen niin saamaan kunnon nostalgiapärinät siitä. Tästä tulosta postausta heti, kun saan pelin pelattua ja siirrettyä kuvat tähän koneeseen. Mulla on tosiaan erikseen vanha xp käyttöjärjestelmällä oleva läppäri, millä pelailen näitä vanhempia pelejä. Sen kanssa joutuu vaan säätämään kauheasti, että saa kuvia siirreltyä :D.

 

SSO:takin on tullut pelattua, olen hankkinut uusia hevosia ja ensimmäistä kertaa siirtänyt hevosen siitä appista peliin. SSO viime päivityksessä aloitushevoset saivat uuden lookin mikä oli tosi siisti juttu ! Ne on tosi makeita nyt. Vaikka toisaalta, pidän kovasti vanhan mallin hevosista myös. Mutta peli kehittyy ja sitä mukaa kehittyy ja muuttuu hevosetkin.

StarStable%202018-10-26%2016-06-00.jpg

StarStable%202018-10-26%2015-57-45.jpg

Tässä nyt vähän tilannepäivitystä, palaillaan piakkoin !