Viime viikon päivityksessä ei ollut oikein kirjoitettavaa, kun päivityksessä tuli oikeastaan vain Raptor jälleen esiintymään, sekä SSO järjesti kilpailun, että kuka tekee parhaimman musavideon kyseiselle Raptorin uudelle kappaleelle. Itse en tähän osallistunut, koska ei (vieläkään...) ole editoria sillä mulla on sen kanssa hieman ongelmia :D. Raptor esiintyy vielä tämän viikon ajan, eli hopihopi katsomaan mikäli kiinnostusta on.

9.jpg8.jpg

Mutta nyt tämän viikon päivitykseen! Päivityksessä tuli ihania englannin täysiverisiä!

1.jpg

Värivaihtoehtoina oli siis musta (musta löytyy Fortista), kärpäskimo ja punarautias (nämä ovat Eponassa, siinä pikkukylässä). Olin juuri puhunut, että punarautias hevonen olisi ihana, mutta tämä kyseinen uusi hevonen ei oikein ollut mun makuun. Siis onhan se syötävän nätti, mutta ei sovi hahmolleni. Joten jouduin arpomaan mustan ja kärpäskimon välillä...

Mulla oli oikeasti ensimmäistä kertaa vaikeuksia valita hevosta, kun usein on vain se mäostantämäntästäkiitos- tilanne. Nyt teki pahaa jättää toinen ostamatta! Päädyin kuitenkin kärpäskimoon. Mustan ostan parin viikon päästä, mikäli tilanne sen sallii.

2.jpg4.jpg5.jpg

Hevonen sai nimekseen (taas pitkän mietinnän jälkeen) Guardiansecret, tutummin Sakke. Voi sitä Santuksikin sanoa. Se on vaan niin ihana :3.

6.jpg

Näillä on todella ihana käynti ja ravi, mutta kiitolaukassa meno näyttää hieman hassulta. Takaapäin katsoessa näyttää, kuin hepan pylly pyörisi ympyrää :D. Tai sitten olen niin väsynyt huonosti nukuttujen öiden jälkeen, että kaikki naurattaa. Mutta kuitenkin, onhan nämä uudet ihania.

7.jpg

Plazassa on uusia varusteita,sekä vaatteita. Kuvailin nyt vain varusteet, anteeksipyyntöni siitä.

11.jpg12.jpg

Nämä varusteet mä ajattelin hankkia tulevalle Mustalle :).

14.jpg

Kuvasin mä tän takin, koska mä haluan sen :D. Jotenkin tykkään näistä takeista, mut nyt on värit ja kaikki aivan kohdallaan. Pakko hankinta. Sopii myös noihin varusteisiin mitä ajattelin sille tulevalle Mustalle hankkia.

13.jpg

 

10.jpg

Pian veljekset ovat taas yhdessä <3

Klubipostaus on tuloillaan, kunhan saan kuvat valmiiksi :). Uskoisin, että viikonlopun aikana. Nähdään <3