Myöhässä tämäkin taas, koska elämä :D.

Päivityksessä tuli tosiaan KISSOJA. Kissatkissatkissatkissat <3<3<3<3. Pakko oli yksi ostaa. Valinta oli vähän vaikea, että otanko sen mustavalkoisen vaiko sen oranssin, niin päädyin oranssiin, koska mulla on jo ennestään mustavalkoinen pupu nimeltään Niilo. Kisuli sai nimekseen Kikki.

kayta.jpgkayta2.jpg

Plazaa oli myös päivitelty fiksummaksi, nyt sieltä voi hakea varusteita/vaatteita myös sen mukaan, mitkä on uusimmat. Hyvähyvä, sillä mulla ei ole ikinä mitään hajua mitkä niistä on niitä uudempia ja mitkä ei, kun käyn siellä oikeasti todella harvoin. Vain silloin kun ostan uuden heposen. Vaatekaupassa mulle tuli heti network error, joten siitä en napsinut kuvia, kun en vaan jaksanu kirjautua uudestaan sisään. Toimii kuitenkin samalla periaatteella kuin tämä varustekauppa.

kayta3.jpg

Ihastuin heti muutamiin varusteisiin, mitkä on pakko saada itsellenikin! Huomasin nimittäin tallissa seisoskellessani, että mulla on ihan kamalasti valkosinisiä varusteita hevosilla. Yyyh, ei enää sinistä kiitos :D.

kayta4.jpg

Siis noi on vaan niin ihanat ruudulliset varusteet. Toi huopa on aivan ihana! Satulakin nätti, ei liian koristeellinen.

kayta5.jpg

Mulla on tasan yhdet länkkärivarusteet, tai on mulla toisetkin mutta ei semmoinen "varustekokonaisuus". Nämä on aivan liian ihanat, pakko hankinta <3. Suitset olisi voineet tosin olla ilman turpista, mutta menkööt tämän kerran.