Ei, ei ole kukaan kuollut (luojan kiitos!). Hiljaista on tosiaan ollut.

En usko, että jos pahoittelen tässä hiljaisuuttani niin klubin kuin blogin puolella, oikeastaan paljoa mihinkään vaikuttaa. Sanat on kuitenkin aina vain sanoja. Mutta, olen tosiaan ollut _väsynyt_, sillä elämässäni alkoi täysin uusi vaihe ja piti sovittaa ajatukset ja kaikki arjen asiat uuteen järjestykseen.

Olen siis tosiaan vuorotyössä, eli joskus pääsen myöhään illalla kotiin tai jo aamupäivällä kahdentoista aikaan. Siksi en ole pahemmin ollut SSO, sillä en yksinkertaisesti ole osannut laittaa asioita järjestykseen ja tehdä juttuja. Ja väsymys painoi myös, nyt sentään jo hieman tottunut tähän unirytmiin...

Olen kyllä käynyt SSO, mutten ole jaksanut ottaa kuvia tai vastaavaa kovinkaa paljon. Myöskään blogia ei ole jaksanut kirjoitella. Olen väsäillyt kuitenkin ISOA postausta, joka käsittelee niin klubin asioita kuin tulleita päivityksiä pelissä. En ole saanut vielä muokattua kaikkia kuvia, saati edes löytänyt kaikkia mitä tarvitsen. Tämä tosin johtuu koneestani, joka on oikastaan jo kuollut, mutta elvytän sitä aina toimimaan silloin tällöin (suom.huom. Mieheni elvyttää konetta toimimaan koska muuten itkupotkuraivarit).

Tämän "jättipostauksen" olisi tarkoitus tulla tänne blogiin joko jo torstaina, mikäli saan tallikäynnit sovittua koneella istumisen kanssa sopivasti tai sitten sunnuntaina.

Mutta, olen tosiaan juuri tullut iltavuorosta, kävin SSO merkkaamassa kalenterijutut ja tulin höpisemään tänne. Nyt menen kipeiden jalkojeni kanssa laittamaan ruokaa ja nukkumaan :D. Hyvää yötä <3

122.jpg