Kyllä, oon niin ilonen että porukka meidän klubissa on ollut niin aktiivista ! Paljon järjestää pelaajat kaikkea tekemistä klubin kesken ja osallistujiakin on aina hyvin. Jatketaan samaa <3.

Klubikeskustelu oli tänään, mutta paikalla oli mun lisäksi vaan Linnea, niin en sitten viitsinyt sitä pitää. Ei mulla kai olisi ollut edes mitään asiaa varsinaisesti, kuin että joulukalenterissa on vielä vapaita luukkuja. Jos kaikki luukut eivät täyty, ei kalenteria voi järjestää :(. Mikäli niin käy, julkaisen kyllä kaikkien tekeleet blogissa, eli kukaan ei tee turhaa työtä :) !

Nostin tänään kolme pelaajaa Traineeksi. Nämä kolme onnellista ovat Eka, Stina ja Linnea! Onnea teille:)

Nyt sitten kuvia tapahtumista mitä on ollut. Huomioikaa, että kuvia tulee yleensä vain tapahtumista missä olen itsekkin mukana, ellei joku lähetä mulle kuvia :). Eli vaikka olisi esim. 2 tapahtumasta vain kuvia, se johtuu siitä etten itse ole päässyt paikalle. Yritän tulla aina paikalle, mutta elämä potkii vähän naamaan tällähetkellä.

stinanponivaellus2.jpg

stinanponivaellus.jpg

Stinan ponivaellus ^

sirinvaellus.jpg

sirinvaellus2.jpg

sirinvaellus3.jpg

sirinvaellus4.jpg

Sirin vaellus ^

munvaellus.jpg

munvaellus2.jpg

Mun vaellus ^

muntunti.jpg

muntunti2.jpg

Mun koulutunti ^