Jepsjeps, päivityksessä tuli 3 uutta hevosta; shire,morgan ja arabi. Jännää sinänsä, kun yleensä tulee vain yhden rodun edustajia 3 kappaletta ja nyt tuli sitten kolmesta eri rodusta yhdet heposet.

Mitään muuta ei oikeastaan päivityksessä ollut, joten tarkastellaan näitä hevosia lähemmin mun näkökulmasta, eli mun mielipiteet näistä hevosista:). Jokaisella sitten on omat mielipiteet, joten älkää loukkaantuko XD.

(Korjaan, Plazaan tuli uusia hepeniä ja sit horsemarketti tuli kans johonki päin Jorvikia).

shire.jpg

Aloittakaamme shirestä. Shirethän on mun ykkösrotu tässä pelissä, mutta tämä rodun edustaja on mun mielestä jotenkin, ei nyt tönkkö mutta en vaan tykkää. On tämä mielyttävämpi kuin se täyskimo, mutta jotenkin kaipaisin ihan hieman vain lisää mustia merkkejä hevoselle. Ssossa myös nuo moniväriset harjat näyttävät vähän hassuilta. Raja niissä on liian selvä. Koska tarkoitukseni on, hitaasti mutta varmasti, kerätä kaikki shiret niin varmasti mulla tämäkin joskus on. Positiivista tässä on se, ettei tuo valkoinen pohjaväri loista tuossa hevosessa, niinkuin esim siinä täyskimossa shiressä.

arabi.jpg

Seuraavaksi arabi. Rakastuin tähän heti, tällä on nätti väritys ja ihana pää. Musta tämä ehkä muistuttaa eniten arabia kaikista sson arabeista, tai sitten se johtuu vain siitä, että olen tämänvärisiin törmännyt irl :D. Tämän heposen aion hankkia, heti kun vain on varaa. Arabihan multa puuttuu vielä.

morgan.jpg

Viimeisenä, muttei suinkaan vähäisimpänä morgan. Tämä yksilö on ihan mystisen ja aavemaisen värinen tapaus. Mutta silti mua häiritsee noi silmät, morganeiden silmät on musta vähän hassut. Tällä hevosella se oikein korostuu. Mutta eipä silmät nyt niin häiritse, kun hevonen on muuten niin nätti ! En ole kuitenkaan nyt ensimmäisenä hankkimassa tätä, mutta jos joskus on ylimääräistä nappulaa ja tylsää, niin tämä on oikein oiva vaihtoehto ;).

 

Tälläistä tälläkertaa, yritin edes jotain tekstiä saada tästäkin aikaiseksi! Olisi muuten mahtavaa, jos antaisitte jotain erikoispostaus ideoita, olisi kiva kirjoittaa välillä muutakin kuin vain päivityksistä tai klubin asioista :). Pysyisi blogikin virkeänä!

Nähdään taas ^^