Joo, noloonoloonoloonoloo NOLOOO en oo kirjotellu tänne. Yhhh. Olisin kyl jos en olis jatkuvasti kipee. Nyt kaikki flunssat sun muut poispois ja antakaa mun pelata SSO ja kirjotella hömpötyksiä tänne!!!

Tosiaan, mulla _OLI_ paljon kuvia tapahtumista. On mulla ne kyllä edelleenkin, mut näkisitte kuinka monta kansioo jne omistan tässä mun koneella, ne on kaikki siel sun tääl sekasin. Siks päätin et etsiskelin vaan nää ryhmäkuvat, ja laitan ne nyt tänne. Anteeksi. Nyt vahdin niiden kuvien olemassa oloo paremmin ja tyhjennän huomenna tän koneen. Liikaa kaikkee turhaa. Tässä siis kuvia klubijutuista, olkaa hyvät ^^

kuva8.jpg

kuva7.jpg

kuva6.jpg

kuva5.jpg

kuva4.jpg

kuva3.jpg

kuva2.jpg

kuva.jpg

kuva11.jpg

kuva12.jpg

Viime päivityksessä (6.1.2016) tuli issikat osa 2 ! Mun oli tarkoitus ostaa toi keskimmäinen, mut säästän nyt hieman rahaa tärkeämpiin juttuihin. Aloitan ratsastuksen taas, niin meni hieman rahaa varusteisiin eikä hevosen vuokrauskaan aivan ilmaista ole :D. Myös plazaan tuli uusia vaatteita ja kamoja, joita en ole vieläkään käynyt katsomassa, johtuen tästä ihanasta sairastelusta.

kuva10.jpg

Videoiden teon osalta senverran, että nyt oon suunnitellut jo muutamat videot sekä saanu hyviä ideoita, enää puuttuu editori ! Tämän kuun lopussa aloitan niiden väsäilyn, kun saan sen editorin silloin ostettua.

Sain puhuttua mun parhaan kaverin ympäri, eli hän suostui kuin suostuikin kokeilemaan SSOta! Jäi kuulemma vähän koukkuunkin ja aikoo ostaa star riderin :3. Kivaa, kun joku lähipiirin ystävä pelailee:).

kuva9.jpg

Tää tästä tälläkertaa, seuraavana päivityspäivänä tulee taas postausta! :)