Jos mulla olisi käytettävissä tähän peliin rahaa, niin paljon kuin haluaisin vain tuhlata, olisi mulla muutamat (13kpl...) hevoset ostoslistalla. Käydään vähän läpi, mitä kaikkea oikein haluaisin asustelemaan talliini!


1.jpg

Tämä mustangi on pakko hankinta kyllä heti, kun saan rahaa. Mä rakastan tätä tiikerinkirjavaa väritystä! Yksinkertaisesti vain loistavasti toteutettu hevonen.

8.jpg

Tämän haluamiseen syynä on lähinnä väri, olen hulluna harmaisiin hevosiin. Enkut ovat myös mielestäni ehkä parhaiten onnistuneita hevosia sso;ssa.

11.jpg

Tätä tinkeriä olen kuolaillut jo vuosikausia! Tinkerit ovat lähellä omaa sydäntäni, joten joskus vielä hankin tämän. Se on niin nättiiiii <3

5.jpg

Olen toitottanut, kuinka ostan vielä kaikki shiret talliini pelissä, sillä kyseessähän on lempirotuni. Tämä olisi kaikista niistä mitä mulla ei vielä ole, niin ensimmäinen hankinta.

6.jpg

Tämä andalusialainen on kanssa sellainen, mitä olen katsellut pitkään. Joskus olin ostamassakin tätä, mutta tulin toisiin ajatuksiin. Jännä hevonen, mielestäni se näyttää joskus uskomattoman upealta ja sitten taas seuraavana päivänä vastenmieliseltä.

7.jpg

Kuten totesin jo aiemman enkun kohdalla, niin tämä on hankintalistalla juurikin rodun onnistuneen tekemisen vuoksi. Väritykseltään tämä on myös kaunis ja tuo piirto on ihana!

13.jpg

Tämä quarter on listalla vain ja ainoastaan siksi, kun se on niin kovin hassun värinen :D.

4.jpg

En voisi koskaan kuvitella elämääni ilman pieniä suloisia ponipalleroita. Siksi haluaisin pelissäkin omistaa enemmän poneja. Tämä on minusta niin nätti, että varmaankin ostan sen lähipäivinä, sillä se ei ole kalliskaan. Tekisipä sso lisää ponirotuja peliin, ponit on parhautta!

3.jpg

Alun alkaen en välittänyt näistä arabeista sitten yhtään. Eipä siitä kovin kauaa ole, kun ostin ensimmäisen arabini. Siltikin, tätä arabia olen salaisesti aina ihastellut. Tai sitten se on noi pilkut mitkä vaan miellyttää mun silmää todella paljon.

2.jpg

Pohjoisruotsin hevosia mulla onkin tallissa jo yksi, mutta tämä on kaunis kuin karkki! Haluantämänhevosen.

9.jpg

Tämäkin quarter pääsisi talliini juurikin erikoisen värityksen takia. Jokin viehättää tässä hevosessa. Ja noi silmät! <3

12.jpg

Jos se pohjoisruotsin hevonen oli mielestäni kaunis kuin karkki, on tämä morgan sitten kaunis kuin kasa karkkia. Morganin silmät aluksi häiritsivät ja ärsyttivät mua, mutta nyt jotenkin ne tuntuu sopivan noille kuin nenä päähän. Tämä kyseinen morgan on mielestäni vain niin ihana, oikein auringon kuningatar !

10.jpg

Islanninhevoset eivät ole koskaan mua oikein säväyttäneet, mutta tämä lehmänkirjava ponski on oikein mukavan näköinen kaveri. Ninja (issikkani) on hieman yksinäinen niin sille sopisi varmasti tälläinen herrasmies kaveriksi vaikka heti! Pidän tässä hevosessa sen harjasta paljon, mukavaa kun on montaa eri väriä sekaisin.

 

Onko teillä mietinnässä jonkun hevosen osto peliin?  Mitä mieltä olette sson hinnoista hevosten suhteen?